woensdag 11 april 2012

Test HTC One X


 


Een drietal maanden geleden testte ik de HTC Radar. Zoals te lezen staat, ben ik zeer tevreden met deze smartphone. Nu blijkt er weer een nieuwe HTC op de markt....De HTC One X. Net verkrijgbaar in de winkel.
Vernieuwend zijn het fris en elegant ontwerp, een goede camera en een snelle processor. Bij zeer actief gebruik houdt de batterij het 12u uit, bij normaal tot licht gebruik zelfs 24u. Concurrentie valt te verwachten van de Samsung Galaxy S3 en de Iphone5. Bekijk deze review voor meer info.
Linda Magazine geeft drie vrouwen de kans deze HTC One X te testen. Gezien mijn ervaring in het testen van smartphones vind ik mezelf de perfecte kandidaat. Maar of een Belgische kans maakt op 'good luck' valt af te wachten. Benieuwd of het testpubliek zijn smartphone ook kan behouden! Ik vermoed immers dat je na 3 weken niet meer zonder kunt :-)!
Test de nieuwe HTC One X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten