dinsdag 23 juli 2013

In 2 min. 43 sec. met Clinique

3-stappen huidverzorgingssysteem Clinique


Volgens Clinique neemt het 3-stappen huidverzorgingssysteem 3 min. in beslag voor de dagelijkse routine. Dit zowel 's morgens als 's avonds. Ik stond best wel sceptisch tegenover deze belofte. Hoe kan je nu je gezicht grondig reinigen in 3 minuten? Laat staan nog 3 verschillende handelingen uitvoeren? De voorbije dagen draai ik wel bij want de routine (zoals het woord het zegt) verloopt gezwind. Een beetje zoals auto rijden: op de automatische piloot en zonder al te veel nadenken. Ik kijk dagelijks uit naar de verzorging en geniet van het verfrissende karakter ervan. Vandaag neem ik de proef op de som en chronometreer de routine vanaf het openen van de Facial Soap. Stap 1: Ik neem een klein bolletje Facial Soap en was mijn gezicht grondig. De geur is fris en muntig. Vervolgens spoel ik mijn huid met lauw water en dep droog met een handdoek. Stap 2: Op een make-upwatje breng ik een beetje Clarifying Lotion aan en wrijf mijn gezicht in. Ik geniet van het prikkelende effect en voel me al kiplekker.

Stap 2: Clarifying Lotion


Stap 3: Ik werk af met een klein bolletje DDML+ en smeer de crème rijkelijk uit. Hier heb je slechts een kleine hoeveelheid crème nodig.
Ik klok af op 2 min. 43 sec. Onder de 3 min. zelfs! In een handomdraai klaar voor een verkwikkende start van de dag. 's Avonds herhalen voor een deugddoende nachtrust!
Een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten