donderdag 18 juli 2013

Eerste review 3-stappen huidverzorgingssysteem Clinique



Ik heb gisteren mijn pakketje afgehaald en ben 's avonds al begonnen met de routine.

Stap 1: Reinig je huid met Facial Soap
De facial soap geeft een weldadig gevoel en schuimt voldoende. De gel geeft een frisse start voor het verloop van de verzorging. De geur is subtiel maar fris.

Stap 2: Exfolieer (= scrub zacht) met Clarifying Lotion
De exfoliatie (chemische reiniging) reinigt zeer grondig. Je huid krijgt een echte boost. In eerste instantie prikt dat een beetje maar als de poriën grondig gereinigd worden op die manier, kan ik me dat goed voorstellen. Je poriën zijn ook niet gewoon om zo gereinigd te worden dus ik neem aan dat dat na enkele keren al minder gaat zijn. De geur van de lotion is straf. De geur is chemisch te noemen. Alcoholgeur bijna.

Stap 3: Hydrateer je huid met Dramatically Different Moisturizing Lotion + (DDML+)
De DDML+ geeft je gezicht een beschermend laagje (zo voelt het toch) en is geurloos. De crème trekt snel in en je hebt er maar een klein beetje van nodig. Smeert goed uit!

Deze ochtend heb ik deroutine al herhaald.
Voor de 3 stappen heb ik heb zelfs geen 3 min. nodig. Is zo gebeurd! Ben benieuwd naar het resultaat na 10 d. Dat zou de termijn zijn (volgens de verpakking) waarbij je huid een egalere en frissere uitstraling moet krijgen. Can't wait!





De eerste snapshots van de producten vind je hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten