donderdag 25 juli 2013

Come a casa inventief 2!




Dat Come a casa inventief is, had ik al door. Gezien de media-campagnes, samenwerking met The Insiders,... verbaast me dat totaal niet. En met recht en rede! Hun producten zijn onweerstaanbaar lekker en 'echt' het proberen waard. Ik had nooit gedacht dat een voorverpakte maaltijd de zelfgemaakte lasagne van manlief kon evenaren. Niets is minder waar. Vooral de lasagne bolognese kan me bekoren en komt aardig in de buurt. Come a casa is al enige tijd met zijn offensief bezig. Reeds in 2007 behaalde het bedrijf een Effie award. De Effie werd in 1968 gecreëerd door de New York American Marketing Association (NYAMA).
In Europa werd de Effie voor het eerst georganiseerd in Duitsland, in 1981. Daarna volgden Nederland in 1983, België in 1987 en Frankrijk in 1994.
Effie beloont reclame waarvan bewezen wordt dat deze werkt op de markt:
Creatieve reclame die de doelstellingen heeft bereikt of overtroffen.
Wie een Effie wil winnen moet een uitdaging aangaan en slagen in z'n opzet.
Campagnes moeten alle factoren combineren die bijdragen tot een geslaagd marketingprogramma: planning, market research, media, creatief en account management.
Er moet ook bewezen worden dat klant en bureau een partnerschap aangaan in het creëren,
managen en opbouwen van een merk.
Door adverteerders en bureaus wordt Effie erkend als de award bij uitstek in de reclame-industrie!
In 2013 viel Come a casa wederom in de prijzen met een BEA Award. Dit zijn de Benelux Event Awards die jaarlijks de opmerkelijkste, inventiefste, kortom beste evenementen bekronen. Winnaar was Come a casa die een gouden trofee ontving voor Ristorante Del Grano, het fel besproken openluchtrestaurant-in-een-graanveld. Het idee is van LDV United en FFWD stond in voor de volledige organisatie van het event. Bij wijze van dubbele erkenning wist Gourmet Invent de gouden cateringaward voor het Ristorante del Grano in de wacht slepen.
Come a casa doet zeker verder op dit élan en breidt steeds verder uit met nieuwe producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten