dinsdag 30 juli 2013

Final testimonial Come a casa


VIP-event #comeacasa
 

Vooraf kocht ik zelden of nooit een voorverpakte lasagnes. Ik vertrouwde niet op de ingrediënten, de smaak, de kwaliteit van de maaltijd,... Vandaar maakten we de lasagnes steeds zelf. We starten dus met enig voorbehoud deze campagne. Ik en mijn gezin zijn blij verrast met de kwaliteit van deze lasagnes. Onze voorkeur gaat overduidelijk uit naar de bolognese. We eten af en toe vegetarisch maar de lasagne verdure kon niet echt volledig bekoren. Niet dat hij slecht is, verre van maar gezien het assortiment, kiezen we voor de bolognese. Het overgrote deel van ons testpubliek ook overigens. Zoals gevraagd hielden we een eetfestijn met vrienden, deelden we pakketjes en flyers uit, speelden het memoryspel, maakten foto's en publiceerden onze bevindingen op blog en FB Meeramusement en Meersmaak. Na de VIP-avond was ik al volledig om.



Eetfestijn

Ik hou van de authenticiteit van een product en Come a casa heeft me volledig weten te overtuigen: de verse ingrediënten, de kwaliteit van de producten, de houdbaarheid, het Belgisch vlees, de PR er rond, de filosofie die het bedrijf uitstraalt, de 'echtheid', de smaak,...Ik koop sindsdien de lasagne af en toe en ben nooit teleurgesteld. Een week geleden kocht ik eveneens de pizza bolognese als try out voor het aperitief. Ook deze was niet te versmaden. Come a casa is nog lang niet van ons af. Bij een nieuwe actie à la Ristorante del grano mogen ze ons gerust contacteren voor een review ;-)! Klein puntje: op de FB-pagina van Come a casa liet ik regelmatig een reactie achter, evenwel zonder respons vanwege de firma zelf. Volgens mij haal je nog betere resultaten ook dit forum dagelijks op te volgen. Maar voor de rest niets dan dikke duimen. Doe zo voort! Bedankt @TheInsidersBENL en #comeacasa voor de fijne en smaakvolle campagne!

 

VIP-event


Geen opmerkingen:

Een reactie posten