woensdag 23 mei 2012

Spanning ivm bekendmaking insiders Club Med Sinai Bay stijgt ten top!


Ik voel spanning


Op de blog van The Insiders (ivm de reis naar Club Med Sinai Bay) is de spanning te snijden.
Iedereen kijkt vol ongeduld uit naar de bevestiging al dan niet mee te mogen naar het resort in Egypte.
Onderaan zijn een aantal recente reacties terug te vinden.
Ik leef met iedereen mee en begrijp voor de volle 100% hoe iedereen zich moet voelen.
Ook ons stond in november 2011 hetzelfde lot te wachten. Totdat we eindelijk het verlossend bericht kregen dat we erbij waren.
En wat bleek? Uiteindelijk werden we (buiten alle verwachtingen) de meest actieve insiders van die reis.
Dat bespaart ons, gelukkig maar, het minuut na minuut checken van de email, de blog, de FB-pagina enz.
Ik duim met jullie mee, echt waar!

23/05/2012 11:58 van S1
Niet alleen een spannende dag voor alle deelnemers, maar ook voor egypte zelf... benieuwd wat de verkiezingen zullen brengen. hopelijk zal het land terug stabiel kunnen worden en een mooie toekomst tegemoet gaan.


23/05/2012 11:01 van: misty blue...
Ik heb zelf niet meegedaan omdat ik die periode zelf een reis naar egypte geboekt heb, maar leef enorm met jullie mee!!! vraag me af hoeveel kandidaten er voor deze actie waren.
ineram: ja, dat zou ik ook graag willen weten :) enerzijds is het een fantastische campagne, anderzijds is het natuurlijk niet echt een periode waarin heel veel mensen tijd hebben: examens, net voor de (waarschijnlijk al geboekte) zomervakantie, te kort dag om nog verlof te nemen, ...


23/05/2012 10:22 van Mayake
Ooohoohoooh ik wil erbij zijn! need sun, sea and ...


23/05/2012 10:06 van InfernoSis...
Elke dag vanaf 7u 's morgens de mail beginnen checken. hoezo insiders werken nog niet zo vroeg?


23/05/2012 10:00  van regis
Ik zou willen dat andere mensen ophielden met me te mailen. telkens als ik nieuwe mail zie staan stijgt de spanning hier nog meer


23/05/2012 09:51 van DeliaP
Hoop dat we het nu snel weten!!! Kan wel een opkikker gebruiken


23/05/2012 09:23 van soriano:
De spanning stijgt, we weten nog steeds niet wanneer het de gekozen insiders zullen bekend gemaakt worden, maar we zijn toch in ieder geval alweer 1 dagje dichter bij de bekendmaking!




2 opmerkingen:

  1. Spanning alom! Gelukkig geen nagelbijters hier, of we hadden geen vingers meer gehad :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd spannend. Ieder half uur de mail checken ....pppff. Hopelijk maken de insiders het snel bekend.

    BeantwoordenVerwijderen