maandag 12 december 2011

Verlossend bericht: "We zijn er bij !"


Begin november krijgt mijn partner alle dagen de vraag: "En, is er al nieuws?"
Dat zinnetje volstaat om te weten waar ik het over heb....
"Nee, geen nieuws. We zijn er niet bij, zet het maar uit je hoofd".
Dan besluit ik die vraag niet meer te stellen.
Ik wil "nee, geen nieuws" niet meer horen en neem me voor om er niet meer aan te denken.
Tot half november....
Op een avond zegt mijn partner: " We zijn er bij!".
"Ja grapjas, leuk hoor" en ik loop door naar de keuken.
1 minuut stilte !
"Kom dan kijken, dan kan je het zelf zien!"
Ik passeer de PC en werp een blik op het scherm. Inderdaad, dit kan niet..
Ik verdenk mijn wederhelft er zelfs één seconde van dat hij zelf een mailtje schreef om me te plagen maar zie aan zijn gezicht dat het menens is. "We zijn er bij !"
Eindelijk vallen we in de prijzen. We zijn super content. Enkel de Lotto winnen, kan dit nog overtreffen, denk ik dan maar. Dromen kan nu echt beginnen. Jihaa ! Valmorel, here we come!

Foto: Club Med

Geen opmerkingen:

Een reactie posten