vrijdag 10 februari 2012

Meest actieve insider....

Club Med Da Balaia (Portugal)

2012 moet mijn jaar worden. Ik voel het aan de toppen van mijn tenen. Ook wel een beetje door de koude maar toch?
Sinds oktober/november 2011 ben ik in de ban van Club Med Valmorel.
Heb net geblogd dat ik Valmorel 'adem' in I am Valmorel.
Op datzelfde moment krijg ik een email van mijn man met de mededeling dat hij goed nieuws heeft.
Ik post snel mijn blogbericht en bel hem op.
We kregen een mail van The Insiders dat we de meest actieve insiders zijn van de campagne Club Med Valmorel. Ik kan mijn oren en ogen niet geloven. Hij moet me het mailtje onmiddellijk doorsturen.
En, ja, hij heeft gelijk!
Meer info volgt nog en we zullen weldra gecontacteerd worden. Want dit betekent immers ook dat we op zomervakantie mogen met Club Med. De bestemming is nog niet bekend.
Maar wat geeft dat? Gezien de ervaringen die we hebben, kan onze zomer (en misschien ook die van onze kinderen?) niet meer stuk. Bedankt aan The Insiders en Club Med. Bloggen gaat dus verder...Hop naar de zomer!

De meest actieve insider

Geen opmerkingen:

Een reactie posten