vrijdag 10 februari 2012

I am Valmorel

Foto FB 'I am Valmorel'

Enkele dagen geleden ontdek ik de FB-pagina: 'I am Valmorel'.
Die zin vat een beetje samen hoe ik me de laatste weken voel: "ik ben en ik adem Valmorel".
Sedert november 2011 ben ik compleet in de ban en ik geraak er maar niet vanaf :-).
Je kan mij het levend uithangbord van Valmorel (Club Med) noemen.
Ik kan het niet laten dagelijks informatie te verzamelen, internet af te schuimen, foto's te googlen...
Soit, het is een hobby zoals een ander!
Op de FB-pagina 'I am Valmorel' kan je een foto-album terugvinden waar de laatste hand gelegd wordt aan de opstart van Club Med Valmorel. Tof om te zien hoe iedereen in de weer is voor de finishing touch van dit megaproject. Enkele maanden later zitten wij in het restaurant Le CĂ©leste, in La Laiterie, in het zwembad, in de lounge en aan de bar zonder ons af te vragen hoeveel werk daar aan vooraf moet gegaan zijn.
Met deze foto's kunnen we er ons een beetje een idee over vormen. Chapeau!

Fotoalbum FB 'I am Valmorel'

 
Foto FB 'Construction du Club med de Valmorel'

Een andere FB-pagina 'Construction du Club Med de Valmorel' geeft ons een kijk op de bouwwerken van in den beginne.
Hier kan je deze foto's terugvinden!

1 opmerking:

  1. Een dikke proficiat met jullie award! En de reward voor de zpmer zal zeker ook een topper zijn!
    Leo&Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen