woensdag 4 januari 2012

Blogs over Valmorel (Club Med) en The Insiders

Ik ben met mijn blog Inside Club Med begonnen op maandag 12/12/11. Na de opstart van de blog blijkt dit redelijk verslavend te werken. Ik zoek met plezier scoops, leuke artikels en weetjes.
Ik deel graag mijn eigen ervaringen en bedenkingen en probeer regelmatig te posten. Nu de eerste lichting insiders bijna vertrekt, zal het wachten zijn op hun ervaringen en kunnen we al een beetje proeven van wat de tweede lichting te wachten staat. Spannend!
Op de website van The Insiders en de FB-pagina 'Wij gaan skiën met Club Med dankzij The Insiders' zie ik dagelijks nieuwe blogs verschijnen.

Om het overzicht te kunnen bewaren, hier de blogs op een rijtje:


Ik heb geprobeerd zo volledig mogelijk te zijn. Indien ik iemand vergeten ben, geef me dan een seintje.
De teller staat momenteel op 21.

Nog veel blogplezier !






1 opmerking: