vrijdag 13 januari 2012

(bijna) Take off!

 
 
Vandaag is het aftellen pas echt begonnen. Zaterdagnacht vertrekken we dan eindelijk naar Valmorel.
Het was een hectische dag: kinderen van en naar school brengen, kuisen (oma en opa komen immers logeren), wassen, strijken, skigerief bijeen zoeken, valiezen van onder het stof halen, laatste boodschappen doen (oma en opa komen immers logeren),...
Morgen nog verder oprommelen hier, de grootouders briefen, nog een cavaatje drinken op de laatste avond thuis. En dan niet te laat in bed want we vertrekken om 3.00 u.
Gisteren kregen we telefoon van Club Med maar ik was niet op tijd om de telefoon op te nemen. Dan maar terug gebeld maar de lijn was bezet. Vandaag belde Club Med zelf terug. Wat een service!
Even mijn beste Frans boven gehaald (hm, hm)....
Een vriendelijke man vraagt me of ik nog vragen heb, wanneer we plannen aan te komen en of ik ski's via Club Med wil huren. Ik reserveer een plaatsje op de parking, die ondergronds blijkt te zijn. Hij wenst ons een goede reis en zal ons verwelkomen ter plaatse. Dat is toch al een eerste verschil met de gebruikelijke reisorganisaties denk ik. Aangenaam verrast ! Benieuwd naar het vervolg?
Jullie kunnen onze updates ter plaatse natuurlijk verder hier volgen of via onze FB-pagina:
Inside Club Med


Geen opmerkingen:

Een reactie posten