zaterdag 13 juli 2013

Meeramusement test het 3-stappen huidverzorgingssysteem van #Clinique



 
 Bron: FB-pagina Clinique

Via The Insiders test ik het 3-stappen huidverzorgingssysteem van Clinique.
Mijn huidige verzorging is bijna op dus deze campagne komt als geroepen.

Het testpakket bestaat uit:
  • 1 Liquid Facial Soap 50 ml
  • 1 Clarifying Lotion 100 ml
  • 1 Dramatically Different Moisturizing Lotion + (huidtype 2) 30 ml
Wat doen deze 3 stappen precies?
Reinigen - exfoliëren - hydrateren
Zachte, grondige reiniging. Exfoliatie om dode huidcellen, vuil en overtollige talg weg te vegen. Hydratatie om de huid zachter, comfortabeler en weerbaarder te maken tegen onzuiverheden. Elke stap helpt de volgende stappen een optimaal resultaat te geven. Het resultaat? Een huid die egaler, gezonder en stralender is. Daar teken ik voor!



Ik ben benieuwd naar het resultaat. Normaal gezien koop ik een ander merk bij mijn apoteker maar ik ben bereid de switch te maken als dit product me beter bevalt. Ik heb nogal een droge huid en die kan in de loop van de dag vrij trekkerig aanvoelen. Ook roodheid steekt soms de kop op (vooral rond de neus). Sinds mijn 16j. smeer ik consequent dagcrème en dat werpt alleszins zijn vruchten af. Als ik leeftijdsgenoten zie, schrik ik soms van de verouderde huid die ze hebben. Met dit 3-stappenplan kan dat alleen maar verbeteren denk ik dan. Ik moet er alleen op toezien dat ik zowel 's morgens als 's avonds mijn gezicht verzorg want dat schiet er wel eens bij in.

Tip: Op de website Clinique kan je een huidanalyse invullen en meteen bekijken welke huidroutine bij je past. Ook kan je 3-stappen intro-kits aanschaffen!

Binnen enkele dagen kan ik mijn pakket ophalen en kan het testen beginnen. Ik kijk ernaar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten