dinsdag 9 juli 2013

Come a casa inventief!

 Bron: Come a Casa (Ristorante Del Grano)

Via The Insiders test ik lasagnes van Come a casa. In de rubriek The Insiders kan je mijn bevindingen en relevante blogposts over het bedrijf en zijn producten terugvinden. Wat me opvalt bij het doornemen van hun website en FB-pagina is de inventiviteit van de marketing rond deze producten. Kosten noch moeite worden gespaard om de lasagnes en andere producten (pizza en pasta) aan de man te brengen. Ik was niet bekend met de producten van het assortiment en liet augustus vorig jaar een uitzonderlijk evenement aan mij passeren. Jammer genoeg! Blogvoer genoeg! Het Ristorante Del Grano laat consumenten kennis maken met Come a Casa in een uniek kader.

 Bron: Come a Casa (Ristorante Del Grano)
 
Ook andere evenementen trokken mijn aandacht:

- Een familie met meer dan 100 familieleden worden door Come a Casa gesoigneerd.


- Diverse kortingen teisteren de warenhuizen.
- Kotstudenten maken kans op een uniek kotfeest.


- Hippe promotiefilmpjes trekken onze aandacht waarbij Jean-Pierre en andere boeren 'hun' product in de kijker zetten.
- Winkels worden omgetoverd tot Come a Casa-hoeken en - standen.

 
- Accessoires (ovenwant, schotel,...) worden bijgeleverd bij aankoop
...
Sommige zaken zijn nu niet (meer) actueel. Ik maak een opsomming om aan te tonen dat het bedrijf zeker niet stil zit en niet verlegen zit voor een stunt hier en daar.

Aan marketing zal het dus niet ontbreken MAAR aan 'smaak' ook niet. Daarvoor lees je best mijn review nog eens na. Dat het bedrijf duidelijk meegaat met zijn tijd, bewijst alvast het inschakelen van insiders om via wommen iedereen voor een aankoop klaar te stomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten