vrijdag 24 mei 2013

Meeramusement test Le Petit Marseillais



Tien dagen geleden kregen we van The Insiders positief nieuws. We mogen deelnemen aan de campagne 'Le Petit Marseillais'. In een eerdere blogpost ben ik opgetogen over dat uiterst schattige mannetje op de verpakking. Vandaag heb ik de douchegels opgehaald in een Kiala-punt en lees ik in de campagnegids dat het schattige mannetje een echte kleine Marseillaan is, een matroosje dat aan de haven aankomende boten spot.


Le Petit Marseillais is ontstaan als een zeep (zonder marseillezeep welteverstaan) met 72% olijfolie.

 Bron: Facebookpagina Le Petit Marseillais Belgium

Na een fotosessie (met de douchegels) natuurlijk, hebben we de gels aan een eerste geurtest onderworpen. Voor mij springen de gel met oranjebloesem, de gel met framboos & pioenroos en de gel met lavendelhoning eruit. Morgen testen we de eerste gel: framboos & pioenroos. Hopelijk wanen we ons zoals beloofd in de Provence. Zoals de campagnegids beweert is de fruitige delicate geur een uitnodiging tot een zuiders feest! Ik kan niet wachten...

2 opmerkingen:

  1. De oranjebloesem en lavendelhoning zijn ook mijn favorieten! Wat denk je van de Ijzerkruid-Citroen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga die met framboos en pioenroos als eerste testen :) had er nog nooit van gehoord :)

    BeantwoordenVerwijderen