woensdag 9 mei 2012

The Insiders en waarborg zomervakantie Sinai Bay




Met betrekking tot de zomervakantie naar Sinai Bay met Club Med en The Insiders zijn er heel wat vragen m.b.t. de waarborg.
Ik hoor van zowel vrienden en collega's dat ze door mijn wom-activiteiten geprikkeld zijn om deel te nemen aan de campagne, maar ik hoor eveneens dat ze zich vragen stellen omtrent de waarborg die gevraagd wordt.
Ook op de blog van The Insiders zie ik dat dat voor sommige kandidaten een struikelblok is.
Het zou jammer zijn niet in te schrijven omwille van de angst de waarborg kwijt te spelen, of wat weet ik allemaal.
Vanuit mijn eigen ervaring als insider (wintervakantie naar Valmorel met The Insiders) kan ik jullie hierover zeker gerust stellen.
Ook wij moesten bij inschrijving toen ons kredietkaartnummer doorgeven.
Wat gebeurde er dan?
Het bedrag van de waarborg, zijnde € 500,00 werd gereserveerd op je kredietkaart. Met andere woorden, dat bedrag wordt niet van je rekening gehaald maar is tijdelijk niet beschikbaar.
Ga je mee? Dan wordt er na de reis 2 x € 100,00 afgehouden, zijnde de administratiekosten.
De overige € 300,00 wordt gewoon weer vrij gegeven.
Ga je niet mee? Je € 500,00 wordt onmiddellijk weer beschikbaar gesteld.
Natuurlijk moeten jullie zich voor meer specifieke info richten tot The Insiders via de blog of via info@theinsiders.eu
In het voorgaande heb ik mijn bevindingen neergepend om jullie aan te moedigen in te schrijven.
De waarborg kan dus bijgevolg geen bezwaar zijn. Veel succes! Een reis naar Egypte met Club Med gaan jullie je zeker niet beklagen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten