donderdag 22 maart 2012

Angry Birds in de ruimte

Angry Birds beginnen aan ruimtereis

Mijn zoon en door zijn enthousiasme, inmiddels ook de dochter van 6 jaar, kijken reikhalzend uit naar de komst van Angry Birds in de ruimte. Angry Birds? Wie zijn dat in godsnaam?
Ik krijg de hele uitleg over het wegschieten van weerloze vogeltjes met een rekker op Nintendo en aanverwanten. Ik snap niets van de clou van de rondvliegende veren maar blijkbaar is het een hype!
Goed, in mijn tijd was dat rekkeren en ballen op de speelplaats, Burlington-sokken en Millets, maar elke tijd kent dus zijn trends. Ik ben al blij als ik er iets van snap.
Vandaag komt het spel de Angry Birds in de ruimte op de markt. Gratis te downloaden via de Google Play Store of de Itunes App Store maar dan aan € 0,79. Door het wegschieten van de gevederde vrienden komen ze deze keer in de ruimte terecht. Ze tollen vervolgens in een baan rond de planeten en beschikken over extra krachten. En wat meer? Ze hebben een facelift ondergaan.
Benieuwd wat ze zo nog uitvinden. Van zodra ik niet meer mee ben, is het verdict daar: "Ik word oud!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten