zaterdag 21 januari 2012

Bedankt The Insiders en Club Med


Na onze overnachting in Chambéry zijn we in de gietende regen huiswaarts gekeerd. Nog snel enkele koffiekoeken gekocht in de plaatselijke boulangerie en we waren er helemaal klaar voor.
Buikgriep, misselijkheid, wagenziekte (wie zal het zeggen?) maakten die terugreis een kleine hel voor mij. Ik heb de minuten afgeteld, de uren weg geslapen (gelukkig maar) en heb alle houdingen geprobeerd om het comfortabel te maken. Door mijn laksheid, toch als het de reisapotheek betreft, heb ik geen enkel ander alternatief dan af en toe een Nurofen te nemen. Die helpt voor geen meter maar geeft me toch het idee dat ik er 'iets' aan doe. Zonder tussenstops, buiten de reguliere tankbeurten, rijden we richting onze heimat. Om 17u geraken we nog in een file op de Brusselse ring maar een klein uurtje later kunnen we eindelijk onze kinderen in de armen sluiten :-). Oma en opa hebben een super week met de kinderen achter de rug en hebben er letterlijk alles aan gedaan om hen een onvergetelijke week te bezorgen. We worden ontvangen als koningen en kunnen aanschuiven voor aperitief en een heerlijk diner. Ik moet, spijtig genoeg, snel afhaken en kruip na een douche, moe maar voldaan in bed.
Vandaag voel ik me al een pak beter. Ik kijk met een gevoel van weemoed terug naar onze tijd in Valmorel. Ondanks het gemis van de kinderen hebben we er op en top van genoten !!
Een bedanking voor een aantal mensen is hier dus zeker op zijn plaats:

Bedankt The Insiders en Club Med voor deze unieke ervaring !
Bedankt mede-insiders voor de toffe compagnie !
Bedankt aan al het personeel ter plaatse voor de fantastische service !
Bedankt aan onze skileraren Roland en Emilienne voor de ongelooflijke skilessen !
En last but not least...
Bedankt oma en opa om er voor te zorgen dat wij met een gerust gevoel onze trip konden beleven !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten