maandag 15 juli 2013

Insiders proeven de lasagnes van Come a casa



                                                                                                                                                    
5000 insiders proeven de lasagnes van Come a casa. Meeramusement is er één van. In bijgevoegd Youtube-filmpje (via The Insiders) krijgen jullie een realistisch beeld over hoe zo'n ophaling van het testmateriaal verloopt. Ik ging mijn pakket (9 kg lasagnes) ophalen in Gent. Het was toen een zonnige dag en heb leuke herinneringen aan dat moment. Ik kon het dan ook niet laten enkele foto's te nemen met mijn smartphone. Het relaas van die dag (precies 1 maand geleden) kunnen jullie hier nalezen!


Deelnemen aan een campagne van The Insiders is altijd een beetje als wachten op Sinterklaas. Je stelt je kandidaat, maakt een motivatie op en dan is het meestal dagen of weken wachten totdat je het verlossende berichtje krijgt: "Proficiat, je bent erbij"! Het moment dat je dan daadwerkelijk je pakket kan ophalen is zo mogelijk nog spannender. Hoeveel samples zitten erbij? Wat vertelt de campagnegids? Wat zijn de verwachtingen? Hoe kan ik wommen over het product?...
Voor de campagne van Come a casa wom ik via Twitter, FB, Pinterest,...Ook de gesprekken met vrienden en bekenden verlopen vlot. Zeker als je 9 kg lasagnes ter beschikking hebt om uit te delen en feestjes te organiseren. Over deze campagne niets dan lof: een smakelijk product waar de herkomst van de ingrediënten en bereidingswijze duidelijk gecommuniceerd wordt.  Like mijn FB-pagina Meeramusement en ik breng je met veel plezier verder op de hoogte van deze én andere campagnes!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Geen opmerkingen:

Een reactie posten