Bron: Tripadvisor
De campagne van Come a casa zit op kruissnelheid. Pakketten zijn opgehaald, VIP-event is gepasseerd en testen kan beginnen.
5.000 insiders hebben de unieke gelegenheid om niet minder dan 9 kg lasagnes (lasagne verdure en lasagne bolognese) te testen. Het is uiteraard niet de bedoeling deze lasagnes zelf op te smikkelen maar ruimschoots te delen met vrienden, familie en collega's.
"Come a casa" betekent letterlijk: "zoals thuis". Het merk maakt zich dan ook sterk dat hun lasagne de huisgemaakte lasagne kan evenaren. Na een eerste proefsessie kan ik dat alleen maar beamen.
Hoe zorg je er nu voor dat je je beoordeling met zoveel mogelijk mensen deelt?
Wommen is de boodschap!
- Schrijf rapportjes over je (online) gesprekken.
- Schrijf een testimonial: er is slechts de mogelijkheid tot het schrijven van 1 testimonial. Maar je kan deze opslagen en nadien verder aanvullen.
- Plaats foto's in de fotohoek.
- Gebruik de I-planner (cfr. Doodle) om je vrienden, familie of collega's uit te nodigen.
Wat wordt nog verwacht?
- Plaats berichten op de campagneblog
- Maak zelf een blog aan (zoals deze dus)
- Post foto's op FB-profiel van Come a casa, The Insiders, Libelle, Njam,...
- Post je review op websites
- Vertel over de campagne
- Vertel over het product
- Nodig vrienden uit
- Vertel over de samenstelling en bereidingswijze van de lasagnes
....
De mogelijkheden zijn onuitputtelijk! ;-)
En wat meer?
De meest actieve insider vertrekt naar het zonnige Sicilië. Daar staan hem/haar kookworkshops en een bezoek aan een kaasmakerij te wachten.
Verder gaan nog 4 insiders met gans het gezin op weekend naar B&B 't Klein Burkelhof!
Ook enkele insiders met een fantastische foto van Come a casa en het gezin, de familie, vrienden,... vertrekken op weekend.
Wauw leuk met deze motiverende prijzen! Veel succes!
BeantwoordenVerwijderen