donderdag 13 september 2012

Design sporttas van Mondaine



Geruime tijd geleden schreef ik al een blogpost over het Zwitserse (horloge)merk Mondaine.
Ik ben vooral te vinden voor het tijdloos design en de herinneringen die Zwitserland en bijgevolg ook Mondaine voor me meebrengt.
Mondaine heeft een FB-pagina waar regelmatig goodies verloot worden. Enkele weken geleden was het enige wat je moest doen, de start van het merk doorgeven via FB.
Een onschuldige hand trok enkele namen en ik was bij de gelukkigen. Enkele dagen later werd op een luie ochtend de tas via Fed-Ex geleverd.
Een leuk kaartje siert het pakket, een hippe doos verstopt een gitzwarte zak met het logo van Mondaine. Ik heb originele tassen, zakken, sportbags en al wat je wil, maar deze spant toch de kroon.
Bedankt Mondaine!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten