zondag 27 mei 2012

Brochure Club Med Lente-Zomer 2012



Gisteren ben ik in het plaatselijk shoppingcentrum op zoek gegaan naar een bikini.
Met deze temperaturen kan ik die niet alleen in Egypte gebruiken maar komt hij zeker ook van pas in de tuin.
Maar zonder resultaat! De dochter was erbij en keek ernaar. Ze moedigt me meermaals aan om het gepaste exemplaar te kopen. Is het om van de oeverloze shoppingday verlost te zijn? Of omdat ze daadwerkelijk vindt dat het dé bikini is? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik koop niets en besluit me volgende week tot een lingeriewinkel met een afdeling badmode te wenden.
Misschien daar meer chance...
Soit, we komen thuis met een zomerrokje voor de dochter, zonnecrème, mascara, een kookboek, diadeem en de nieuwe brochure Club Med Lente-Zomer 2012. Dus helemaal voor niets is het nu ook weer niet geweest!
In onze tuin bekijken we de brochure aandachtig en vooral vanaf blz. 75 is onze aandacht helemaal getrokken: Club Med Sinai Bay.
Er volgt een kleine kaart van de omgeving, een overzicht met de temperaturen in de zomer (juni 25°C tot 39°C), de sterke punten van het Clubdorp worden in de verf gezet, de zone 5 drietanden wordt in de kijker geplaatst en je krijgt een overzicht van het all-inclusive arrangement. Voor de gelukkigen die deze vakantie geboekt hebben of gaan winnen met The Insiders....Het ziet er gewéldig uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten