maandag 23 april 2012

Klop-Klop-Klop!

 
www.boekkado.nl

We wonen naast een huis waar al jaren letterlijk geen kat woont. De staat van de woning is dus ook navenant. Rust verzekerd dus! Tot vrijdag...
De eigenaar heeft blijkbaar het lumineuze idee de bezetting te komen afkappen. Ons huis davert op zijn grondvesten. Verlofdag 3 is om zeep. Ik kan mijn wederhelft bijna niet meer verstaan. Gelukkig heeft de buurman het weekend gebruikt voor andere zaken. Mijn angst was dat we ook met ons bezoek van zaterdag in de "klop-klop-klop" zaten. Niet dus, gelukkig!
Vandaag vertrekt de zoon met zijn fiets naar school en wederom staat een dag burenlawaai op het programma. Mijn buurman kennende gaat dat nog maanden aanslepen. Ook verlofdag 6 (klein verlet omwille van de communie) is om zeep. Het idee dat de woonst naast het onze grondig gerenoveerd zal worden, kan ik alleen maar toejuichen, maar het bric à brac oplappen van de woning bezorgt me nu al kopzorgen: geen aannemer, architect in geen velden of wegen te bekennen, een Poolse auto enkele meters verder in de straat,... doet vermoeden dat het niet meer gaat zijn dan dat. Spijtig genoeg voor de toekomstige huurders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten