dinsdag 20 maart 2012

Pump Mezura Avance


Avance
De komende weken en maanden gaan druk worden. Aanstaande zaterdag wordt de spits afgebeten door de schoonzus die trouwt in Eemnes (Nederland).
Om 12u worden we op post verwacht om de ceremonie bij te wonen. 's Avonds blijven we in een naburig hotel logeren om dan daags nadien weer paraat te staan in de stadsschouwburg om met een bende kinderen naar 'brooddoos' te gaan kijken. Dit als verjaardagsfeestje voor de jongste die 7 jaar wordt.
Ik weet op de moment niet echt van welk hout pijlen maken maar met wat georganiseer, komt dat wel in orde.
Dit maar om te zeggen dat we van 't weekend bijna fulltime aan de slag geweest zijn om iedereen nog van de laatste kledingsstukken en accessoires te voorzien. We zijn zo goed als rond, met uitzondering van een ceinture, sokken, panties, halsketting en speldjes voor het haar.
Dat hoop ik vrijdagnamiddag nog bijeen te sprokkelen.
De zoon heeft me dit weekend met goede raad bijgestaan tijdens mijn tocht op zoek naar de perfecte shoes.
Mijn kleed is een bonte mengeling van bruin, koningsblauw, okergeel en marineblauw. De meest geschikte pump vinden was dan ook geen sinecure. Okergeel vind ik mooi maar zonder de impuls van mijn zoon had ik voor alle zekerheid voor een klassieke bruine variant gegaan, en al zeker niet in laqué. Maar laat dat nu net dé trend van de zomer zijn!
Ik krijg net een kortingsbon van Avance in mijn mailbox....Te laat dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten