zondag 8 januari 2012

Tomtesterom waagt leven op skischans !





Schansspringen heeft me altijd gefascineerd! Niet het zelf beoefenen maar het kijken naar de discipline op TV. Het is mooi en sierlijk om naar te kijken en ik vraag me altijd af hoe je daar in godsnaam aan begint. Ik heb bewondering voor de atleten die zo hun lijf en leden in de strijd gooien in een poging de ultieme kick te bereiken. Schansspringen spreekt tot de verbeelding maar ik ga me er nooit zelf aan wagen. Zelfs een bobbel op de skipistes probeer ik angstvallig te vermijden.
Om ons een zicht te geven op het hoe en wat van het schansspringen gaat Tom Waes er zich in een derde seizoen van Tomtesterom aan wagen. In het voorjaar zal Eén ons hier via deze waaghals een blik op laten werpen. Benieuwd of hij erin slaagt, maar alvast veel bewondering voor zijn durf! 

dd. 1/4/2012: Na de uitzending op TV deze avond, blijkt Tom Waes er niet in geslaagd te zijn. Toch door zijn sprong van een schans zonder te vallen, vestigt hij wél een Belgisch record. Chapeau! 

Tom Waes waagt leven op skischans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten